No estava a casa quan han vingut a lliurar-me el paquet
No et preocupis, els transportistes fan fins a 3 intents de lliurament i normalment t'arriba un SMS d'avís el dia del lliurament.

També pots revisar si t'han deixat una nota per a recollir la comanda en una oficina de Correus.
No he rebut la meva comanda
Coneix la data de lliurament de la comanda a través de https://macson.outvio.com. També podràs comprovar l'estat de la teva comanda i veure si ha pogut patir algun retard.

Tingues en compte que les comandes només es lliuren de dilluns a divendres (exceptuant festius).

Si al portal de seguiment teva comanda et consta com lliurat però tu no has rebut cap comanda, val la pena comprovar si el transportista ho ha lliurat a algú de viva amb tu o bé, a l'edifici com ara la porteria o algun veí.

També pot passar que en un primer intent de lliurament no t'hagin trobat a casa, si passa això tornen a intentar-ho més tard o a l'endemà.

Si ja has fet totes les comprovacions esmentades i segueixes sense saber on és la teva comanda, per favor contacta amb nosaltres perquè puguem ajudar-te.

 

El paquet m'ha arribat en mal estat
Si el paquet t'ha arribat en mal estat, comunica-ho immediatament al transportista en el moment de rebre'l. També pots prendre fotos i fer-nos-les arribar per a poder ajudar-te amb la reclamació pertinent amb la companyia de transport.