Enviaments

Els enviaments a territori peninsular espanyol i Illes Balears seran gratuïts a comandes a partir de 80 €. Per a comandes enviats a territori peninsular i Illes Balears inferiors a 80 € els costos d'enviament són de 5.95 €. La pàgina web de calcular les despeses d'enviament fora del territori peninsular i Illes Balears.

Els enviaments es realitzaran un cop confirmada la disponibilitat del producte en estoc i un cop confirmat el pagament.

El termini de lliurament que es fixi en la pàgina web tindrà caràcter merament indicatiu. En territori peninsular espanyols'estima que serà de 24 a 48 hores (*), de dilluns a divendres, per aquelles comandes realitzades en dies laborals. En territori insular espanyol, Ceuta i Melilla s'estima que serà de 48 a 72 hores *, de dilluns a divendres, per a aquells comandes realitzades en dies laborables.

* En temporada de Rebaixes i producte Outlet els lliuraments poden demorar-se.

No obstant això, MACSON s'esforçarà per respectar aquest termini, no sent responsable en cas de sobrepassar el termini inicialment estimat per qualsevol causa. Els enviaments a Canàries, Ceuta i Melilla i a la resta de territoris fora d'Espanya no són gratuïts, tindran el cost específic que s'indiqui en cada moment en el procés de compra; aquestes despeses s'abonen per avançat en el procés de compra mitjançant les formes de pagament establertes en aquesta pàgina web. Pel que fa al termini de lliurament trobarà igualment els terminis durant el procés de compra, que vindran determinats per les companyies de transport. La compra es pot recepcionar en qualsevol direcció sempre que aquesta no sigui un apartat de correus.

MACSON no es responsabilitza si les adreces de lliurament són incorrectes o incompletes. Pots realitzar la teva comanda i establir una adreça de lliurament diferent de la de les teves dades personals. D'aquesta manera, busquem oferir-te la major facilitat i comoditat possible. Pots consultar l'estat d'un enviament a través de la plataforma de seguiment on veuràs reflectida i actualitzada tota la informació referent a la teva comanda.

En cas de no poder realitzar el lliurament per absència de l'interessat, l'agència de transport deixarà una nota indicativa i intentarà connectar per telèfon amb el destinatari. Després d'un intent fallit, el client haurà de contactar amb l'agència de transport per a procedir amb el lliurament.

També disponible el servei "Pick & Collect" en qualsevol de les nostres botigues.