Falta un article en la meva comanda
A Macson utilitzem un sistema de control molt definit a l'hora d'empaquetar les comandes. De totes maneres, si per alguna raó et trobes en aquesta situació no et preocupis. Contacta'ns amb el teu número de comanda i la referència de l'article que falta perquè puguem revisar els nostres protocols. Una vegada detectat l’error, es reenviarà el producte que falta sense cap cost per a tu.

He rebut un article incorrecte o defectuós
En aquest cas, abans de res et volem demanar mil disculpes. No et preocupis que nosaltres ens encarregarem de passar a recollir el producte defectuós per casa teva i et tornarem a enviar l'article correcte.

Si estàs en aquesta situació, contacta'ns perquè puguem gestionar el cas el més ràpid possible.

Necessito factura de la meva compra
Si necessites la factura de la compra, pots sol·licitar-la en el mateix procés de compra de la nostra pàgina web. En el cas que la sol·licitis, se t'afegirà a la comanda amb l'albarà i també te l’enviarem per email.

Recorda que, perquè puguem tramitar la factura, demanem uns camps obligatoris que hauràs d'emplenar en el mateix moment.

No puc acabar la meva comanda online
Si necessites que t'ajudem a acabar la teva comanda online, contacta amb nosaltres a través del Xat de la nostra web o bé a través del nostre número de telèfon 932 378 686