Vull fer un canvi de talla
Si desitges fer un canvi, hauràs de procedir a una devolució i tornar a realitzar la compra amb la talla o color desitjat.

De totes maneres, si aquest és el teu cas, també pots contactar-nos a clientes@macson.es perquè fem nosaltres la gestió per tu sense preocupar-te per res. Un transportista recollirà la peça de roba que no vulguis i et farem arribar la que prefereixis.

Vull fer una devolució
Per a procedir a una devolució has de gestionar-la a través del següent link: https://macson.outvio.com/


Si estàs a Espanya hi ha 3 maneres per a procedir a la devolució:

        
> Devolució a botiga física: Pots acostar-te a qualsevol de les nostres botigues físiques i el nostre personal de botiga et farà la gestió pertinent. Veure les nostres botigues. Devolució gratuïta.

      
> Devolució amb recollida a domicili. A través de la teva àrea de client, trobaràs l'apartat “Vullfer una devolució” allà hauràs
de clicar el link del nostre portal de devolucions i, utlitzant el mateix email amb el que vas fer la compra, hauràs de seguir uns senzills passos per a gestionar la devolució. Una vegada acabat, hauràs d'imprimir l'etiqueta generada i enganxar-la en el paquet. Una vegada es realitza aquesta acció, tingues preparat el paquet ja que el transportista passarà a recollir el paquet per a
enviar-lo a les nostres instal·lacions. Si tries aquesta via per a realitzar la
devolució, es descomptarà del reemborsament 3.95€


        
> Devolució en un punt de recollida (Oficina Correus). A través de la teva àrea de client trobaràs l'apartat “Vull fer una devolució”, allà hauràs de clicar el link del nostre portal de devolucions i, utilitzant el mateix email amb el qual vas fer la compra, seguir uns senzills passos per a gestionar la devolució. Una vegada acabat, hauràs d'imprimir l'etiqueta generada i enganxar-la en el paquet. Una vegada es realitza aquesta acció, diposita el paquet en el punt de recollida (Oficina de Correus) que hagis triat.

Si estàs fora d'Espanya i vols realitzar una devolució d'una comanda Macson, hauràs d’assumir els costos
d’enviament i enviar el paquet a la següent adreça:

Magatzem Macson

Carrer Indústria, 31
Tona 08551
Barcelona (Espanya)


Macson no es fa responsable si el paquet no arriba a les nostres instal·lacions o el temps que tardi. Preguem fer l'enviament amb transportistes que permetin fer el seguiment del mateix per a evitar complicacions.

Quin és el termini de devolució?

Per a retornar una comanda online tens fins a 30 dies naturals des de la data del lliurament de la comanda.
Quant triga el reemborsament?
Una vegada hem rebut el teu paquet i revisat que tot està en bones condicions, procedim a la gestió del reemborsament. Això pot trigar entre 48/72 hores i, a partir d'aquí, dependrà de la gestió de cada banc. Normalment és un procés que pot trigar una setmana. Si
passat aquest temps segueixes sense rebre el reemborsament, hauràs de contactar directament amb el teu banc.

Quins són els productes que no puc retornar?
Hi ha productes que per raons d'higiene i salut no es poden retornar. Aquests articles són: roba interior,
màscares o productes que s'han personalitzat amb arreglos o d’altres.
Si faig una devolució, em retorneu les despeses d'enviament?
Si fas una compra amb despeses d'enviament i després procedeixes a la devolució de la mateixa, no
s'abonaran les despeses d'enviament.